Kraków - losowo wybrane Firmy z bazy Firm branży IT
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu fanpage'a? | |||
W dzisiejszych czasach firma bez własnego profilu na Facebooku ma dużo mniejsze szanse na osiągnięcie sukcesu, niż taka, która prowadzi działalność w mediach społecznościowych. Tworzenie i prowadzenie fanpage na Facebooku to wcale nie taka prosta sprawa. Dlaczego tak jest? Zaraz się dowiecie. Tworzenie odpowiedniej kategorii dla Fanpage.Przed utworzeniem fanpage`a musimy wybrać kategorię, do której zalicza się nasza firma. Wydawać by się mogło, że kategorie są dość klarownie opisane i nie będzie z nimi większego problemu, jednak nic bardziej mylnego! Okazuje się bowiem, że dla niektórych kategorii dopisane są całkowicie inne funkcje niż do innych. Przykładowo, tworząc „lokalną firmę” możemy dodać do informacji o profilu mapkę oraz pole z recenzjami i ocenami, natomiast w kategorii „rozrywka" już nie. Take niuanse mogą znacząco wpłynąć na rozwój naszego fanpage. Dlatego dobrze jest zaczerpnąć porady w agencji social media. Specjaliści od Facebooka z pewnością doradzą nam najbardziej optymalny rodzaj fanpage. Nie traktuj fanpage zdawkowo.Wielu z nas, po założeniu profilu na Facebooku, stawia jego prowadzenie na końcu listy ważnych rzeczy do załatwienia. W końcu sami mamy takie profile i tysiące znajomych, więc prowadzenie firmowego fanpage nie powinno być wiele trudniejsze. Takie myślenie to błąd! Firmowy fanpage musi być prowadzony regularnie, ciekawie i nie zawsze sprzedażowo! Wielu przedsiębiorców bombarduje swój fanpage ofertami zakupowymi, co sprawia, że potencjalni fani nie traktują nas poważnie. Po kilku tygodniach oglądania promocji w sklepie czy u fryzjera, odhaczają polubienie, traktując nas jak typowy spam.
Fanpage musi zawierać informacje, które zaciekawią i zainteresują naszego klienta. Rozbudzą w nim chęć dyskusji i interakcji. Powinny też zawierać pewną dozę humoru. Dzięki niemu firma wyda się bliższa i przyjaźniejsza klientowi.
Dlaczego warto zlecić prowadzenie fanpage specjalistom?Prowadzenie fanpage`a to długotrwała praca, którą należy wykonywać codziennie. Tworzenie wpisów, śledzenie interakcji z fanami, obserwowanie nowych trendów czy tworzenie reklam Facebook Ads to praca, która nie może być zepchnięta na drugi plan. Pomyślmy o fanpage`ach, które sami lubimy. Mają kilka, jak nie kilkanaście tysięcy polubień a treści i zdjęcia, które są na nich umieszczane są starannie opracowane i przemyślane przez specjalistów social media. Profil na Facebooku to jeden z najlepszych kanałów promocji. Jeden wpis może sprawić, że produkt odniesie sukces lub nie. Dlatego, decydując się na wykorzystanie mediów społecznościowych, zastanówmy się czy znajdziemy na nie czas. Jeśli nie warto zainwestować w pomoc agencji. Mimo obaw, taka inwestycja zwróci się z nawiązką! |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Krakowie:
Czytaj więcej najnowszych wiadomości z branży IT z Krakowa i Polski
Biuro architektoniczne w Małopolsce - jak znaleźć studio projektowe w Krakowie i okolicach? 11.03.2024
| Czy warto zamieszkać w Krakowie? 23.02.2024
| Digital Hub firmy Bayer nowa współpraca z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz Politechniką Śląską 22.12.2021
| ||
Pensje w górę dla juniorów w IT 05.11.2021
| Outsourcing IT w Krakowie - kto powinien korzystać z takich usług? 30.08.2021
| Pozostałe Artykuły
|
Ostatnio dodane Firmy
Serwis laptopów Elektromatt Kraków ul. Rusznikarska 14 Kraków - serwis, usługi |
|
hauerpower ul. Kalwaryjska 69/9 Kraków - informatyka |
|
Serwis Laptopów LaptiM ul. Limanowskiego 46/2 Kraków - serwis, usługi |
|
Elkomp - sklep, serwis komputerowy ul. Wadowicka 6 Kraków - komputery, sprzęt |
|
Amistad Sp. z o.o. Na Groblach 8/2 Kraków - informatyka |
|
IrGen Company ul. Wielicka 42/U1 Kraków - outsourcing IT |
|
GlobalLogic Poland sp. z o. o. Puszkarska 7H Kraków - outsourcing IT |
|