Kraków - losowo wybrane Firmy z bazy Firm branży IT
Optymalizacja korzystania z aplikacji pozwala operatorom zobaczyć sieci z perspektywy użytkownika | |||
Operatorzy mają świadomość, że jednym najważniejszym czynnikiem stymulującym lojalność klienta jest wydajność sieci, dlatego też wkładają wiele wysiłku w optymalizację swoich sieci. Ponieważ konsumenci spędzają coraz więcej czasu korzystając z aplikacji – patrz na przykład Wydajność kształtuje zachowania użytkowników aplikacji, badanie ConsumerLab firmy Ericsson z 2014 r. – operatorzy odkrywają, że muszą optymalizować swoje sieci na nowe sposoby, aby pozostać konkurencyjnymi. Konwencjonalne kluczowe współczynniki wydajności (KPI) w przypadku sieci mogą nie odzwierciedlać faktycznego stanu z punktu widzenia użytkownika. Optymalizacja doświadczenia aplikacji to nowa usługa, która zmienia sposób w jaki operatorzy optymalizują swoje sieci, aby zaspokoić zapotrzebowanie napędzane przez szybko ewoluujący ekosystem aplikacji. Usługa ta odpowiada na to wyzwanie, dostarczając obraz lokalnego doświadczenia aplikacji i wiążąc go z KPI sieci, co pozwala na podjęcie odpowiednich działań. Eksperci firmy Ericsson w dziedzinie projektowania i optymalizacji sieci optymalizują je potem pod kątem użytkowania aplikacji, czerpiąc z globalnego doświadczenia, narzędzi i metod. W niedawnym projekcie, Ericsson optymalizował sieć XL Axiata pod kątem wydajności aplikacji Facebook – wprowadzając w sieci XL Axiata znaczące dedykowane usprawnienia. W wyniku tych działań doświadczenie użytkowania aplikacji – wyrażone w możliwości ukończenia transakcji w maksymalnym czasie trzech sekund – poprawiło się od 20 do 70. Czas "time-to-content” poprawił się nawet do 70 procent, a czas ładowania do 50 procent. Te wyniki pokazują, że optymalizacja doświadczenia aplikacji jest możliwa przy wykorzystaniu istniejących zasobów sieci. Ameet Suri, kierownik ds. partnerów portalu Facebook, mówi: "Oprócz opracowywania aplikacji, które wykorzystują mniej danych, potrzebujemy bardziej wydajnej infrastruktury do obsługi ludzi w obszarach o niskiej szerokości pasma. W ubiegłym roku współpracowaliśmy z firmą Ericsson i XL Axiata w Indonezji, aby stworzyć metodologię do analizy, monitoringu i poprawy ogólnej wydajności sieci dla aplikacji. Ta metodologia pomoże operatorom w niedrogi sposób usprawnić sieć w obszarach, które mają dla użytkowników największe znaczenie, dostarczając tym samym lepszą łączność dla dwóch trzecich świata, które nie są jeszcze podłączone. Cieszymy się na rozszerzenie programu początkowo wdrożonego wraz z XL Axiata na większą liczbę operatorów, którzy wyrazili zainteresowanie nim." Po uzyskaniu pozytywnych wyników, Ericsson dopracował tą metodologię, czego wynikiem jest usługa App Experience Optimization. Nowa usługa zostanie wprowadzona podczas kongresu Mobile World Congress 2015 w Barcelonie.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Krakowie:
Czytaj więcej najnowszych wiadomości z branży IT z Krakowa i Polski
Biuro architektoniczne w Małopolsce - jak znaleźć studio projektowe w Krakowie i okolicach? 11.03.2024
| Czy warto zamieszkać w Krakowie? 23.02.2024
| Digital Hub firmy Bayer nowa współpraca z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz Politechniką Śląską 22.12.2021
| ||
Pensje w górę dla juniorów w IT 05.11.2021
| Outsourcing IT w Krakowie - kto powinien korzystać z takich usług? 30.08.2021
| Pozostałe Artykuły
|
Ostatnio dodane Firmy
Serwis laptopów Elektromatt Kraków ul. Rusznikarska 14 Kraków - serwis, usługi |
|
hauerpower ul. Kalwaryjska 69/9 Kraków - informatyka |
|
Serwis Laptopów LaptiM ul. Limanowskiego 46/2 Kraków - serwis, usługi |
|
Elkomp - sklep, serwis komputerowy ul. Wadowicka 6 Kraków - komputery, sprzęt |
|
Amistad Sp. z o.o. Na Groblach 8/2 Kraków - informatyka |
|
IrGen Company ul. Wielicka 42/U1 Kraków - outsourcing IT |
|
GlobalLogic Poland sp. z o. o. Puszkarska 7H Kraków - outsourcing IT |
|